ucapan hari raya buat semua..


assalamualaikum & selamat menyambut hari raya aidilfitri..

pertama sekali, saya nak cakap saya blom raya lagi esok..new zealand tak nampak anak bulan..jadi kami akan beraya pada hari isnin..saya terasa sangat sayu (T_T) umi cakap pagi raya jangan lupa call tapi pagi raya saya adalah pada hari isnin..sob sob..

tadi ayah call, maka kejadian tidak beraya pada hari ahad telah berjaya sampai kepengetahuan ayah..maka ayah dengan skemanya cakap “takpe, dah pemerintah negara tu cakap raya ahad, raya la ahad” ye terima kasih ye ayah..sungguh tak membantu..cis..

ayah juga membawa perkhabaran bahawa lemang dah siap..rendang dah ready dan yang penting masak lodeh mak ngah dah sedia untuk dijadikan santapan..ibu *panggilan untuk makngah* ayu rindu lodeh ibu..kat sini takde tempe..kalo tak sure ayu dah buat~!!! *nangis esak2*

sedih bila kenang semua ni..tak pe la..bergembira la walaupun raya hari isnin..i’Allah raya kat sini pun sama meriahnya..cuma tak dapat duit raya la..hu~saya rindu untuk tengok sampul duit raya..saya rindu iklan raya juga~!!!

dikesempatan ini, saya Nor Ayu Zie Anuar ingin menyusun sepuluh jari, memohon ampun dan maaf dari hujung rambut ke hujung kaki kepada semua rakan-rakan, saudara mara, guru-guru dan kaum keluarga..halalkan makan dan minum saya, halalkan segala ilmu yang telah diajarkan/dikongsikan kepada saya..maafkan segala keterlanjuran kata dan perbuatan saya sama ada sengaja atau pun tidak..saya insan biasa, tak lekang daripada melakukan kesalahan..jika ada hutang yang saya terlupa, ingatkan saya supaya boleh dilunaskan..terima kasih kalau sudi menghalalkan 🙂 semoga syawal kali ini dilimpahi dengan rahmatNya..selamat hari raya, maaf zahir & batin..

8 thoughts on “ucapan hari raya buat semua..

  1. Selamat hari raya ‘Aidilfitri jugak, Yuyu~

    Maaf batin zahir, sume skali la salah silap besar ke kecik, secara terangan mahupun tersembunyi.

    Nak mintak maap jugak sebab aku tak jamah pon makanan open house ko ari tue. Da kenyang. Lagipon niat nak berziarah korang, da last year aku kat sini kan? Ntah ada rejeki lagi ke tak nak beraya bersama sume teman2 Welly lepas nie. Hurm . . .

    1. owh sedih plak aku membacany coji..i’Allah..kalo ade rezeki, kte bleh raye dgn org2 welly lg..

      aku pn mintak maaf jugak..same2 la kte bermaaf-maafan..*aku skema rupeny* but seriously..i mean it..maaf zahir & batin..

    1. akak rs akak x check kot..huhu..but neway..changes noted..thank adinda jelita 🙂
      selamat hari raya anyway..

    1. har~slmt hari raya jgak ariff..ksian ko puasa kjap je kt msia..xpe..we’ll raya puas2 after graduating..*merenung ms dpan* when is the soonest possible eh..?huhu..sdh la ariff..

    1. ye..slmt hari raya amir..knp xjoin bdk2 tu beraya..?mriah gle ok derg beraya..raya kt mn je thn ni mer..?

Leave a Reply

